+36 1 361 4260 info@isocloud.hu

A digitalizáció több, mint két évtizede befolyásolja társadalmunkat, felgyorsítja gazdaságunkat, új üzleti modelleket és új jövedelemforrásokat tesz elérhetővé, hatékonyabbá teszi folyamatainkat és megkönnyíti a mindennapi életünket.

Az ellenállás eddig mégis nagyobb volt, mint a régóta esedékes változtatások bevezetésének szükségessége. 2020-ban viszont egycsapásra változott meg az emberek gondolkodásmódja. Azokról a digitális megoldásokról, amikről azt hittük, hogy majd csak a következő generáció idején lesznek a mindennapok részei, hirtelen kiderült, hogy már ma elengedhetetlenek a napi munka elvégzéséhez.

Rövid idő alatt vállalatok teljes csapatának biztosították az otthoni munkavégzés technikai előfeltételeit, és társadalmilag is elfogadott lett, hogy a munkavégzés nem feltétlenül jelenti a vállalat telephelyén való jelenlétet.

 

 

A jelenlegi válság megmutatta számunkra, hogy a digitális változás – vagyis a vállalati folyamatok egyszerűsítése és a digitális eszközök használata – minden további nélkül lehetséges és szükségszerű.
Az 2020-ban végzett kutatások is alátámasztják, hogy azok a vállalatok, akik már korábban digitalizálták folyamataikat, jobb helyzetben vannak a válság túlélése tekintetében is. Az ellenállás ideje elmúlt, mindenkiben megtörtént a felismerés.

A digitális transzformáció korszakában élünk, ahol a vállalatok és a szervezetek jelentős összegeket fektetnek be az új technológiákba, és sokan nagyszabású digitális átalakítást alkalmaznak a hagyományos üzleti modellek és a gyártó folyamatok radikális fejlesztése érdekében.

Az ellenőrzési szakemberek szerepe is változik a vállalatok digitális átalakulására reagálva. Az automatizálással együtt járó növekvő adatmennyiség segítségével magas színvonalú ellenőrzések elvégzése válik lehetővé, és ezáltal a minőségbiztosítási szakemberek és az auditorok jobban összpontosíthatnak a kockázatok beazonosítására, és új üzleti lehetőségek felfedezésére. Az ellenőrzés ez irányú fejlődése nagyobb összekapcsolhatóságot és átláthatóságot, ennek eredményeként az érintettek nagyobb bizalmát eredményezi.

Szeretné tudni, hogy az ISOCloud hogyan segíthet Önnek a jelenlegi helyzetben? Szakértőink várják hívását!

vamosi zsolt nA©gyzet

Vámosi Zsolt

Aloha kft üzleti elemzője

Email: vamosi.zsolt@aloha.hu

Vámosi Zsolt 20 éve foglalkozik üzleti folyamatok elemzésével szoftver fejlesztési projektek keretein belül, többek között részt vett a MOL, BNP Paribas, EGIS, DPD, Pénzjegynyomda megbízásából végzett sikeres projektekben. Két éve vesz részt minőségügyi szoftverek fejlesztésében és az ISOCloud minőségügyi rendszer tervezésében is.

foto Harsay Gergely

Harsay Gergely

Aloha Informatika Kft. product ownere

Email: vamosi.zsolt@aloha.hu

A cikk társszerzője Harsay Gergely, az Aloha Informatika Kft product ownere. Gergely 2012 és 2018 között elsősorban webtechnológia alapú szoftverfejlesztéssel, illetve nyomdatechnikai folyamatmenedzsmenttel és arculattervezéssel foglalkozott. Két éve a Magyar Pénzjegynyomda Zrt, illetve az ISOCloud minőségügyi rendszer fejlesztési feladatait koordinálja Vámosi Zsolttal.

Cím

1117 Budapest, Alíz utca 1.
(Office Garden irodaház, B épület, 7. emelet)

Telefon

+36 1 361 42 60

Email

aloha@isocloud.hu

Küldjön nekünk üzenetet!

Szakértő tanácsadóink felmérik az Ön igényeit és összeállítják az egyedi árajánlatot, bemutatják a rendszert.

Kollégáink 24 órán belül felveszik önnel a kapcsolatot.

Email
Phone
Messenger
Messenger
Phone
Email